یه دونه سلام

بدونه سلام

از دنیا سیرم و بی تو می میرم

کوچه به کوچه خانه به خانه دنبالت گشتم من دیونه

سایه به سایه دونبالت گشتم اما گمت کردم من دیونه

گریم می گیره وقتی حرف هام از یادت می ره 

چشمامو بستم خسته خسته ام

تنها نشستم تو رو ندارم هی بد می یارم

دلم گرفته از روزگارم

یادت می افتم یادت می افتم گریه می کنم 

یادت بیادش یادت بیادش چکار کردی با من

من رو یه روز عاشق کردی حالا می خوای فراموشم کنی 

شاید تنهای برای من سرنوشته

ولی من به سرنوش هیچ اتقادی ندارم

من تلاش ام رو کردم ولی تو هیچ کاری برای من نکردی

شایددوست داری چه اجباری هست که برام کاری انجام بدی

حالم گرفته یادت می افتم دلم می ریزه

کاش یه روز حسی که من به تو رو دارم

تو به من داشتی فقط یه روز

همه چیز خرابه

نمی دونم چرا باز این طوری بد اوردم

خداجونم خودت کمکم کن امیدم فقد به خودته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394 ا 8:51 نويسنده : دختر بلوچ ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.